dimarts, 29 de març del 2016

Quarta setmana: últim 'sprint'

Només queden dos dies per acabar aquest mes sense plàstic i no podia perdre l'ocasió de donar les gràcies a un dels elements bàsics alhora de tirar endavant l'experiment: el Boc'N'Roll
De veritat, no sóc gens fan de publicitats, però realment el Boc'N'Roll es podria dir que m'ha salvat la vida durant aquest mes de març. 

Existeixen altres empreses que fabriquen embolcalls, fundes, tuppers, etc que poden servir per evitar l'ús de materials com el paper de plata i el plàstic. En el meu cas, vaig comprar aquest model que s'adapta molt bé a la mida de l'aliment que hi vols posar perquè porta una cinta de velcro. De veritat, crec que a partir d'ara ja no podré portar els entrepans (i fruita, galetes, pastissos...) de cap altra manera. 

El mateix m'ha passat amb altres descobriments d'aquest 'mes sense plàstic'. De moment, per exemple, no tinc pensat comprar cap desodorant, perquè seguiré fent servir el que em vaig fabricar jo mateixa amb bicarbonat de sodi i oli de coco i, un cop esgotat, en faré un altre. Pel que fa a la compra d'aliments, també he adoptat unes rutines que de ben segur que seguiré usant un cop acabat aquest mes, com ara anar a comprar SEMPRE amb cistell o bossa de tela, aprofitar les botigues ecològiques o evitar els envasos exagerats de plàstic.
En general, crec que m'he implicat en aquest "intent" de vida sense plàstic tant com he pogut i em dóna la sensació que el resultat no podria ser millor. Estic contenta d'haver-ho intentat i haver après tantíssimes coses sobre estils de vida alternatius i els efectes del plàstic al nostre planeta.

Seguirem!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada